SAS inviger ny Service Point på Landvetter Flygplats

September 14, 2016 06:45

Idag invigs SAS nya Service Point på Landvetter flygplats. I SAS yta, på omkring 40 kvm, kan kunderna checka in, boka om, få personlig service och ladda mobilen innan avresan.

SAS fortsätter att göra resandet enklare och mer tidseffektivt och kan nu på Landvetter erbjuda sina kunder SAS Fast Track, SAS Lounge och nu även SAS Service Point. SAS kunder får nu tillgång till en öppen och välkomnande miljö med personlig service, tillgång till datorer och självservice för check-in, ombokning, och uttag för laddning i en avkopplande miljö fylld med reseinspiration.

–          Vi strävar hela tiden efter att göra livet enklare för våra resenärer. I vår nya serviceyta kan våra kunder både checka in, boka om, få personlig service eller bara en stunds välförtjänt avkoppling och ladda batterierna, säger Stephanie Smitt Lindberg, chef för produktutveckling på SAS.

SAS nya Service Points ligger i anslutning till SAS Bag drop och check-in-automater i avgångshallen.

SAS har nyligen även öppnat SAS Café Lounger i flera städer, däribland Luleå och Malmö och även öppnat upp SAS City Lounge i centrala Stockholm

För ytterligare information, vänligen kontakta:
SAS pressjour, tel 46 8 797 29 44