Berätta om ditt bästa USA-tips och vinn en resa för två till USA

June 14, 2007 13:45

Res med SAS till USA i sommar och vinn en resa för två till tio av de mest populära destinationerna i SAS nätverk.

SAS kan ta dig från hela Skandinavien till vilken plats du vill i USA. För att fira detta enorma utbud av destinationer i USA uppmanar SAS dig att dela med dig av ditt favorittips på någon av de mer än 60 destinationer som SAS erbjuder i USA.

Tipsa om ditt favoritäventyr, smultronställe eller bästa sevärdhet i USA eller, om du inte har varit i USA ännu, vad du helst skulle vilja uppleva. Vinnaren får en resa för två till en av de tio mest populära destinationerna i USA i SAS nätverk. Tävlingen finns på www.sas.se.

– SAS når hela USA via våra nav och flygbolagspartners. På så sätt kan vi erbjuda de snabbaste förbindelserna till de bästa priserna. USA är ett land med en stor mångfald och där det finns mycket att se och göra. För att alla våra kunder ska få en så bra och minnesvärd resa som möjligt skulle vi vilja att de delade med sig av sina tips, säger Susanne Dahlberg, Chief Commercial Officer, SAS Sverige.

Flygresorna till USA kostar från endast 3 900 kronor för New York och Washington DC,
4 600 kronor för Chicago, Orlando och Miami samt 6 000 kronor för Seattle, Las Vegas,
Los Angeles och San Francisco.
Kerstin Edenby-Stross, Director Information & Communication, tfn: +46 8 797 12 36
kerstin.edenby-stross@sas.se
Scandinavian Airlines International

Scandinavian Airlines International is the long-haul operator of SAS with 1.4 million passengers per year. The fleet consists of 11 Airbus 330/340 which serves 10 destinations: New York, Chicago, Washington, Seattle, Bangkok, Beijing, Tokyo, Dubai, Copenhagen and Stockholm.