Gratis fotballopplevelse

August 20, 2007 10:00

Nå kan du se fotballkampen mellom Norge og Argentina gratis på Ullevaal Stadion.SAS gir bort 1000 billetter til kampen mellom Norge og Argentina onsdag 22. august på Ullevaal stadion.

– Vi har sponset norsk fotball i mange år, og det er hyggelig å kunne gi folk en god fotballopplevelse, sier sponsorsjef i SAS Norge, Bernt Halvard Olderskog.

Denne gang gir SAS bort 1000 billetter til EuroBonus-medlemmer. Billettene får man ved å vise EuroBonus-kortet i billettlukene mellom klokken 17.00 og 18.00 på kampdagen. I fjor hadde SAS stor suksess med utdeling av billetter i forbindelse med kampene mot Sør-Korea og Paraguay. Over 7000 fikk da gratis inngang på Ullevaal stadion.
——————
Kontaktinformasjon:
Bernt Halvard Olderskog, Sponsorsjef SAS Norge
Telefon: 95 71 90 91
SAS Norge er landets største flyselskap med 440 avganger i døgnet, og er et heleid datterselskap i SAS konsernet. Selskapet driver ruter i Norge, samt mellom Norge og det øvrige Europa. Årlig frakter SAS Norge om lag 10 millioner passasjerer. Resultatet for 2006 var 361 millioner kroner.

SAS Norge har 59 fly, 53 av dem er Boeing 737 mens 6 er av typen Fokker 50. SAS har 150 destinasjoner, og SAS Norge opererer 45 av disse. 17 av destinasjonene er i Norge. Om lag 3500 medarbeidere arbeider i selskapet, som har sitt hovedkontor på Fornebu ved Oslo.