Gratis fotballopplevelse onsdag

June 24, 2007 16:00

SAS inviterer sine EuroBonus-medlemmer til en fotballopplevelse og gir bort 2000 billetter til 3. runde i SAS-cupen!Som stolt supporter av norsk fotball og hovedsponsor for SAS-cupen (norgesmesterskapene), ønsker SAS å gi fotballglade EuroBonus-medlemmer en gratis fotballopplevelse. Kampen mellom Tromsø – TUIL spilles onsdag 27. juni kl. 18.00 på Alfheim stadion.

– Vi ønsker at både gutta på banen og alle på tribunen skal få oppleve skikkelig cup-stemning på onsdag, og da spanderer vi 500 billetter til kampen, sier sponsorsjef i SAS Norge Bernt Halvard Olderskog.

Billetter kan hentes kampdagen 27. juni kl. 15.00 – 18.00 på Alfheim stadion i merket luke.

* Personlig og gyldig EuroBonus-kort må fremvises ved henting av billetter
* Maks. 4 billetter per EuroBonus-medlem
* Utdelte billetter kan ikke selges videre
* Totalt deles det ut 500 billetter til hver kamp – her er det “først til mølla”!Pressekontakt:
Sponsorsjef i SAS Norge, Bernt Halvard Olderskog: 95 71 90 91
Informasjonssjef Thomas Midteide, 95 71 71 04SAS Norge er landets største flyselskap med 440 avganger i døgnet, og er et heleid datterselskap i SAS konsernet. Selskapet driver ruter i Norge, samt mellom Norge og det øvrige Europa. Årlig frakter SAS Norge om lag 10 millioner passasjerer. Resultatet for 2006 var 361 millioner kroner.