SAS Danmark ansætter ny chef for agent og gruppesalg

June 19, 2007 12:06

SAS Scandinavian Airlines Danmark har ansat 39-årige Thomas Elsgaard som chef for det samlede agent og gruppesalg.Thomas Elsgaard kommer fra en stilling som administrerende direktør i Rejsefeber, hvor han senest har haft ansvaret for at lede virksomhedens danske aktiviteter. Før det var Thomas ansat hos Dagbladende Gefion, men kom oprindeligt fra Kilroy Travels hvor han har haft forskellige poster siden han startede i virksomheden i 1991. Thomas er desuden aktiv i rejsebranchen, blandt andet som medlem af bestyrelsen i Danmarks Rejsebureau Forening.
“Med ansættelsen af Thomas Elsgaard får SAS tilført endnu en medarbejder med et stort branchekendskab og en bred kundeerfaring. Thomas’ store indsigt i branchen, herunder hans arbejde med nye distributionsmetoder indenfor online, vil være med til at styrke SAS relationer til vores meget vigtige distributører – rejsebureauerne. Thomas har blandt andet arbejdet med en lang række værktøjer og metoder indenfor ny distribution, en viden som både vores kunder og SAS kan få glæde af. Jeg er utrolig glad for at Thomas har valgt at starte hos SAS “, siger salg og marketing direktør i SAS Scandinavian Airlines Danmark, Lars Bording
Thomas tiltræder senest 1. september, og bliver ansvarlig for et team af Key Account Managers, som arbejder med alle danske agenter og touroperatører. Teamet er en del af det for nyligt reorganiserede salg og marketing team.Yderligere oplysninger:
Pressechef Jens Langergaard, tlf. 4132 3237