SAS er Danmarks bedste charterselskab

October 12, 2007 12:06

SAS Danmarks satsning på vækst og kvalitet på chartermarkedet har fået det blå stempel af kunderne, der har kåret SAS til “Bedste Charterselskab” ved den årlige uddeling af danske Travel Awards.

Travel Awards er branchens mest anerkendte udmærkelse, og bag den står organisationer fra rejsebranchen og branchebladet Stand By. Vinderne findes ved, at analyseinstituttet Zapera har spurgt op mod 2000 danskere, og et flertal af de adspurgte placerer SAS som bedste charterselskab foran MyTravel og Sterling.

“Vi er stolte af, og glade for titlen som årets charterselskab, som er et resultat af det fantastiske arbejde som alle i SAS, der arbejder med charter udfører hver dag. I al beskedenhed synes vi også det er fortjent. Vi har en stor vækst på charter, og den kommer kun ved at levere kvalitet, og titlen giver os bare mere motivation til at blive endnu bedre,” siger salgs og marketingdirektør i SAS Danmark Lars Bording.

Hos Star Tour, som er SAS Danmarks største charterkunde, er der også roser til SAS for titlen som Årets Charterselskab.

“Det er fortjent. Vi er meget tilfredse med SAS. Vores kunder har aldrig været så tilfredse, som de er nu. Fra mig skal der lyde et velfortjent tillykke til SAS og de medarbejdere i SAS, der giver Star Tours kunder en god start og slutning på ferien,” siger salgsdirektør i Star Tour, Stig Elling.

Scandinavian Airlines System