Danmark og Søren Kjeldsen underskriver sponsoraftale

February 19, 2008 12:06

En af Danmarks mest talentfulde golfspillere, Søren Kjeldsen, har indgået en 3-årig sponsoraftale med SAS og dermed yderligere styrket SAS’s fokus på golf og den nye SAS Masters Turnering.

“I forlængelse af SAS’s store engagement i Scandinavian Masters, som fra sommer kommer til at hedde SAS Masters, har SAS indgået en række aftaler med golfspillere, som kan sikre turneringen det niveau og skandinavisk repræsentation, som SAS ønsker. Derfor er det glædeligt, at vi har fået en aftale i stand med Søren Kjeldsen. Søren er nr. 70 på verdensranglisten, og det er naturligvis vores store håb, at vi med satsningen på SAS Masters og Søren kan sikre ham en endnu bedre placering,” siger Lars Bording, salgs- og marketingschef i SAS Danmark.

Også Søren Kjeldsen glæder sig over det nye sponsorat:
“SAS er en pålidelig sponsor og som meget frekvent rejsende, ser jeg betydelige fordele i at arbejde sammen med SAS. Jeg sætter stor pris på, at SAS gør alt for at min rejse bliver så effektiv som mulig, så jeg i stedet kan bruge min energi på den forestående turnering,” siger han.

Med aftalen bliver Søren Kjeldsen holdkaptajn for en række golfarrangementer på SAS Danmarks hold – blandt andet ved EuroBonus Golf verdensfinalen, hvor SAS EuroBonus kunder kan kvalificere sig til at spille med Søren Kjeldsen.

Søren Kjeldsen selv ser også frem til at blive en del af verdensfinalen.

“Det er et spændende arrangement på et meget højt niveau, og det bliver sjovt at være med til at løfte EuroBonus Golf turneringen endnu højere op,” siger han.

For yderligere information:
Lars Bording, Salgs- og Marketingsdirektør SAS Danmark, tlf: 3232 3030