Gratis fotballopplevelse

May 27, 2008 13:30

Nå kan du se fotballkampen mellom Norge og Ungarn gratis på Ullevaal Stadion. SAS gir bort 4000 billetter til kampen mellom Norge og Ungarn onsdag 28. mai på Ullevaal stadion.

– Vi har sponset norsk fotball i mange år, og det er hyggelig å kunne gi folk en god fotballopplevelse, sier sponsorsjef i SAS Norge, Bernt Halvard Olderskog.

Denne gang gir SAS bort 4000 billetter til fotballglade EuroBonus-medlemmer. Billettene får man ved å vise EuroBonus-kortet i billettlukene fra klokken 16.00 i dag 27.mai. I fjor hadde SAS stor suksess med utdeling av billetter i forbindelse med kampene mot Sør-Korea, Paraguay og Argentina. Over 7000 fikk da gratis inngang på Ullevaal stadion.

——————
Kontaktinformasjon:
Bernt Halvard Olderskog, Sponsorsjef SAS Norge
Telefon: 95 71 90 91

SAS Norge er landets største flyselskap med 440 avganger i døgnet, og er et heleid datterselskap i SAS konsernet. SAS Norge var Europas mest punktlige flyselskap i april. Selskapet driver ruter i Norge, samt mellom Norge og det øvrige Europa. Årlig frakter SAS Norge om lag 10 millioner passasjerer. Resultatet for 2007 var 912 millioner kroner.

SAS Norge har 62 fly, 54 av dem er Boeing 737, 6 er av typen Fokker 50 mens 2 er av typen Avro 70. SAS har omtrent 160 destinasjoner, og SAS Norge opererer 58 av disse direkte i og fra Norge. 16 av destinasjonene er innenriks.

SAS Norge åpner 15 nye fritidsdestinasjoner i Europa i år.