SAS åbner ny rute til Indien

October 28, 2008 16:29

SAS har åbnet en ny rangrute til Asien – direkte fra Københavns til Delhi, som hermed bliver flyselskabets 13 interkontinentale rute. Samtidig genåbner den direkte forbindelse mellem København og Dubai, som var en stor succes sidste vinter.Den nye rute til Delhi åbnes efter stor efterspørgsel fra både forretningskunder og turister. Fra Delhi er der gode forbindelser til blandt andet Mumbai, og Delhi er desuden gateway til flere af Indiens mest populære turistdestinationer som Agra, Agora, Goa, Jaipur og Kerala.

København-Delhi har tre ugentlige afgange i vintersæsonen, nøjagtig som ruten til Dubai. Begge ruter er trafiksat frem til marts 2009.
Prisen til Delhi begynder ved 3950 kroner, inklusive skatter og afgifter. Priserne til Dubai begynder ligeledes ved 3950 inklusive skatter og afgifter.

Alle SAS langruter har tre serviceklasser. Business, Economy Extra og Economy. Alle passagerer har deres egen skærm med et stort udbud af film, musikkanaler og spil. På Business og Economy Extra er der desuden audio/video on demand, så man selv kan starte, pause og stoppe underholdningen, når man har lyst.

På SAS interkontinentale linier har man et af flybranchens med bekvemme sæder på Economy, mens passagererne på Economy Extra har større og bredere sæder. På Business Class har man SAS Business Sleeper, som ved et tryk på en knap bliver til en seng.

For yderligere information:
Anders Lindstrøm, Head of Media og PR, Scandinavian Airlines International tel: +46 (0)709 97 33 94, e-mail: anders.lindstrom@sas.se.

Du kan også besøge SAS Internationals media sektion (www.flysas.com/media), hvor man kan finde mediekit, billeder og de seneste nyheder.