SAS har pladserne til solen i vinter

October 13, 2008 16:17

SAS har fortsat pladser til de mest populære soldestinationer i vinter, som Bangkok, Delhi, Dubai, Los Angeles, Las Vegas og Orlando. Trods stor efterspørgsel, er det stadig ledige pladsen, men det anbefales at booke så hurtigt som muligt, for at sikre de bedste pladser og priser.

I vinter flyver SAS til Bangkok otte gange om ugen. Udover Bangkok kan man også vælge mellem populære Chiang Mai, Hat Yai, Phuket og Surat Thani.

Delhi er årets nyhed blandt SAS langruter. Fra Delhi er der gode forbindelser til Mumbai, og Delhi er desuden forbindelse til flere af Indiens mest populære turistdestinationer som Agra, Agora, Goa, Jaipur og Kerala. Billetten til Delhi koster fra 5684 inklusiv skatter og afgifter.

Dubai var sidste års nye langrute og blev en stor succes. Denne vinter forventes det, at Dubai vil fortsætte sin popularitet. Fra Dubai kan man flyve til en lang række destinationer i mellemøsten. Priserne til Dubai begynder ved 5007 kroner inklusiv skatter og afgifter.

SAS flyver til USA 32 gange om ugen i løbet af vinteren, med hurtige og enkle forbindelser til vinterdestinationer som Hawaii, Las Vegas, Los Angeles, Orlando og San Fransisco. Priserne begynder ved 5510 kroner inklusiv skatter og afgifter.

Billetter kan bookes på www.sas.dk, SAS travelcenter på 7010 2000, eller hos dit rejsebureau.

Alle SAS langruter har tre serviceklasser. Business, Economy Extra og Economy. Alle passagerer har deres egen skærm med et stort udbud af film, musikkanaler og spil. På Business og Economy Extra er der desuden audio/video on demand, så man selv kan starte, pause og stoppe underholdningen, når man har lyst.

På SAS interkontinentale linier har man et af flybranchens med bekvemme sæder på Economy, mens passagererne på Economy Extra har større og bredere sæder. På Business Class har man SAS Business Sleeper, som ved et tryk på en knap bliver til en seng.

For yderligere information:
Anders Lindstrøm, Head of Media og PR, Scandinavian Airlines International tel: +46 (0)709 97 33 94, e-mail: anders.lindstrom@sas.se.

Du kan også besøge SAS Internationals media sektion (www.flysas.com/media), hvor man kan finde mediekit, billeder og de seneste nyheder.