SAS tar deg til solen i vinter

October 8, 2008 13:13

SAS har ledige plasser til de mest populære soldestinasjonene i vinter: Bangkok, Delhi, Dubai, Los Angeles, Las Vegas og Orlando. I vinter flyr SAS til Bangkok åtte ganger i uken. Foruten å besøke Bangkok kan man velge mellom populære Chiang Mai, Hat Yai, Krabi, Phuket og Surat Thani.

Delhi er årets nyhet i SAS langdistansenettverk. Fra Delhi finnes det gode forbindelser til Mumbai, og Delhi er dessuten en inngangsport til flere av Indias mest populære turistdestinasjoner som Agra, Agora, Goa, Jaipur og Kerala. Prisene fra Oslo til Delhi starter fra NOK 6055, inklusive skatter og avgifter.

I fjor var Dubai SAS’ nye langdistansedestinasjon. Denne ble umiddelbart en stor suksess utover vinteren og det ser ut til at også i år vil dette bli en populær destinasjon. Priser fra Oslo til Dubai starter fra NOK 4994,-, inklusive skatter och avgifter.

Til USA flyr SAS 32 ganger i uken i løpet av vinteren, med gode forbindelser til spennende destinasjoner som Hawaii, Las Vegas, Los Angeles, Orlando og San Fransisco. Prisene fra Oslo begynner fra NOK 5782,-, inklusive skatter och avgifter.

Billetter bestiller man enklest på www.sas.no, hos SAS reisesenter på 05400 eller hos ditt reisebyrå.

Alle SAS’ langruter tilbyr tre serviceklasser: Business, Economy Extra og Economy. Alle passasjerer har en personlig skjerm med et stort utvalg filmer, musikkanaler og spill.

På SAS interkontinentale ruter har man et av flybransjens mest bekvemme seter i Economy, samt at man i Economy Extra har større og bredere seter. I Business finnes SAS Business Sleeper som ved tastetrykk blir en seng.

————-
For mer informasjon, vennligst kontakt:
Anders Lindström, Head of Media and PR, Scandinavian Airlines International
Tel: +46 (0)709 97 33 94; e-mail: anders.lindstrom@sas.se

Besøk gjerne også SAS Internationals media seksjon (www.flysas.com/media), der man kan laste ned pressemateriell, høyoppløselige bilder og de siste nyheter.

Scandinavian Airlines International

Scandinavian Airlines International is the long-haul operator of SAS with 1.4 million passengers per year. The fleet consists of Airbus A330s and A340s, serving 12 destinations: New York, Chicago, Washington, Seattle, Bangkok, Beijing, Tokyo, Dubai, Copenhagen and Stockholm. In 2008, SAS International will launch flights to Delhi.