Enda flere oppgraderingsmuligheter

April 8, 2009 10:00

Fra i dag kan alle medlemmer av SAS´ bonusprogram EuroBonus bruke poengene sine til oppgraderinger på flygninger hos Air China og Shanghai Airlines. De to flyselskapene er nå med i Star Alliance Upgrade Awards program. SAS flyr daglig mellom København og Beijing, og har også code-share flygninger med Air China til fire kinesiske byer: Chengdu, Guangzhou, Hong Kong og Shanghai. United Airlines vil også i dag bli med i Star Alliance Upgrade Awards, og dermed kan SAS EuroBonus medlemmer også bruke poeng til oppgraderinger på Uniteds flygninger.

Gjennom Star Alliance Upgrade Awards kan man med en bekreftet billett bli oppgradert før reisen, slik at man kan reise enda mer komfortabelt. Dette skjer billettløst, og ved bruk av opptjente EuroBonus-poeng.

Medlemmer i SAS EuroBonus kan bruke sine poeng når de flyr med Air China, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Shanghai Airlines, Singapore Airlines, SWISS, TAP Portugal, THAI, Turkish Airlines og United. EuroBonus har over 2,8 millioner medlemmer.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Kerstin Hassel, Director EuroBonus Partnerships
E-mail: kerstin.hassel@sas.se