Ny salgsdirektør i SAS

March 16, 2009 15:11

SAS Scandinavian Airlines har ansatt Stein Bemer som salgsdirektør i det norske markedet. Bemer har lang erfaring fra kommersielle stillinger i SAS, og tiltrer stillingen som salgsdirektør 1. april. Han vil få ansvaret for selskapets salg i alle egne kanaler, og salg gjennom norske agenter og reisebyråer. I 2008 omfattet dette et volum på rundt 13 milliarder norske kroner. Bemer er i dag Vice President Customer Concept & Market Programs i SAS.

– Med ansettelsen av Stein Bemer får SAS tilført sterk salgskompetanse, og jeg ser frem til at han skal videreutvikle vår kommersielle satsing i Norge, sier Robin Kamark, Chief Marketing & Sales officer i SAS.

– Først og fremst ser jeg fram til å komme tett på våre kunder og utvikle den kommersielle virksomheten i Norge på grunnlag av hva kundene krever av oss i dagens marked. Et nært samarbeid med bedriftskunder og samarbeidspartnere på distribusjonssiden blir sentralt for at vi skal oppfattes som det best likte flyselskapet i Norge også i årene fremover, sier Stein Bemer.

Pressekontakt:
Salgsdirektør Stein Bemer: +46 709971548