Rekordsalg for SAS lavprisbilletter

September 2, 2009 17:07

SAS store kampagne ”Lavpris i luften,” som løb af stablen fra den 19-31. august, har været en stor succes.
På kampagnens sidste dag strømmede reservationerne ind, og dobbelt så mange bestilte en billet i forhold til en gennemsnitlig dag. Det betød blandt andet, at SAS i mandags havde den højeste omsætning nogensinde på webben, da der blev købt billetter for 58 millioner SEK.

Flere fakta fra kampagnen:

I perioden fra den 19-31. august har SAS solgt:
• 40 % mere på vores sites.
• 4 gange flere pakkerejser som normalt.
• Dobbelt så mange ekstraydelser som forsikringer, hotel og billeje.

”Vi kan se, at der er meget stor interesse for at få en rejseoplevelse med SAS til en rigtig god pris. Og så er jeg helt sikker på, at vores passagerer sætter stor pris på, at den pris de ser på sas.dk også er den pris de betaler. Vi har ingen ekstra gebyrer, som så mange andre selskaber har,” siger marketing- og salgsdirektør i SAS i Danmark, Per Møller Jensen.

Også den del af salgskampagnen, der kørte på facebook, har været en succes. Hele 20,000 rejselystne spillere deltog og snurrede den virtuelle jordklode 117.000 gange i jagten på de bedste rejsemål med SAS. Vinderne udtrækkes i slutningen af september.

Yderligere oplysninger:
Marketing- og salgsdirektør i SAS i Danmark, Per Møller Jensen, 3232 3290