SAS: Flere kunder kan nu benytte Fast Track i København

December 2, 2009 15:34

SAS har længe ønsket at kunne give endnu flere kunder adgang til den populære Fast Track i Terminal 3, og nu er det lykkedes. Alle kunder med SAS Guldkort, der rejser med en af vores partnere i Star Alliance, uanset om det er på Business eller Economy, kan fra nu af benytte Fast Track.

”Jeg er meget glad for, at vi nu kan tilbyde vores Fast Track-service til en bredere kreds af kunder. Det har længe stået højt på vores ønskeseddel. Nu kan endnu flere kunder komme hurtigt og smidig gennem sikkerhedskontrollen og gå ombord på deres fly uden unødig ventetid,” siger marketing- og salgsdirektør i SAS I Danmark, Per Møller Jensen.

Ydermere er det også blevet muligt at komme igennem Fast Track, hvis man er booket på en SAS Codeshare i business class eller har et SAS EuroBonus Guldkort.

Tidligere har Fast Track været forbeholdt de kunder, der rejser med SAS, Blue1 eller Widerøe på Business, Economy Extra eller kunder, der har et SAS EuroBonus Guldkort.

For yderligere oplysninger:

Per Møller Jensen, marketing- og salgsdirektør i SAS i Danmark: +45 3232 3290