En million billig-billetter på sas.no

August 17, 2010 14:01

Onsdag 18. august legges mer enn 1 million billige billetter ut på sas.no. Reiseperioden er rekordlange seks måneder, noe som burde gi gode muligheter for både golf-tur, storby-weekend, og skiferie.Dette er SAS’ største priskampanje noensinne, noe som også innebærer at det er tidenes største lavpriskampanje på reiser i Skandinavia. Kampanjen omfatter våre internasjonale destinasjoner så vel som Norge, Sverige og Danmark.

– SAS har alltid en mengde billige billetter. Men fra tid til annen tar vi den helt ut, og slår til med kampanjer som skal sikre at alle nordmenn får øynene opp for SAS’ lave priser, sier kommersiell sjef Robin Kamark.

Som kjent inngår både innsjekket bagasje, valg av sete og åpent kjøp i SAS’ oppgitte priser. At vi dessuten er blant de aller beste på punktlighet er enda en viktig bonus.

Den rekordartede lavpriskampanjen starter onsdag 18. august for EuroBonus-medlemmer, og 19. august er den åpen for alle andre. Reiseperioden er solide 6 måneder – fra 1. oktober og ut mars neste år.

Priseksempler:

· Oslo – Bergen: 345 NOK
· Oslo – London: 545 NOK
· Oslo – New York: 4095 NOK (tur/retur)
· Oslo – Malaga: 645 NOK
· Oslo – :Las Palmas 995,- NOK
· Bergen – Paris: 775,- NOK
· Trondheim – Barcelona: 975,- NOK

Kampanjesalget pågår t.o.m. 30. august. Reiseperioden er 1. oktober 2010 – 31. mars 2011 (Med unntak av 16.12. – 6.1.).For mer informasjon, kontakt:

Markedsdirektør SAS i Norge,
Camilla Forberg, 95716669