Premiär! Den 6 juni börjar SAS flyga till Visby.

May 6, 2010 15:00

Under perioden 6 juni – 5 juni flyger SAS dagligen Stockholm-Visby. För att fira den nya sommardestinationen erbjuder SAS kampanjpris från 295 kronor enkel väg på premiärturen den 6 juni, inklusive skatter och avgifter, vid bokning på www.sas.se. Därefter kostar de billigaste resorna från 395 kronor. Kampanjpriserna kan bokas i mån av plats fram till den 17 maj

– Visby är ett mycket populärt resmål under sommaren, både för privat resenärer och alla som besöker Almedalsveckan. Nu erbjuder vi gotlänningar och övriga ett smidigare alternativ när de skall resa Visby – världen och hem igen säger, säger Lars-Ove Filipson, försäljningschef på SAS.

Som alltid ingår 24 timmars öppet köp, EuroBonus-poäng, smidig transfer från SAS samtliga svenska avreseorter inklusive genomcheckat bagage, val av sittplats samt fördelen att resa med ett av Europas punktligaste flygbolag. För att boka besök www.sas.se, på 0770-727 727 eller kontakta din resebyrå.För mer information, vänligen kontakta:
SAS pressjour