SAS bedst på indenrigs og charter

October 8, 2010 12:40

Kunderne og branchen har kåret SAS til årets bedste indenrigsflyselskab og bedste charterselskab. Priserne blev uddelt i aftes ved Danish Travel Awards og prisen for bedste indenrigsflyselskab fik SAS i konkurrence med Cimber Sterling og Norwegian. Prisen for bedste charterselskab vandt SAS foran Thomas Cook Airlines og JetTime.

”Konkurrencen – især på dansk indenrigs – er benhård. Derfor er vi meget stolte over, at kunderne igen har valgt os og derigennem anerkender den høje kvalitet og service, som SAS står for. Vi har en punktlighed, der i øjeblikket ikke bliver overgået af noget andet flyselskab i verden, og arbejder konstant på at indfri kundernes forventninger og gøre rejsen med SAS så enkel og effektiv som muligt. Samtidig er det endnu et tegn på, at vores produkt er konkurrencedygtigt i et meget presset marked, ” siger Per Møller Jensen, VP Brand, Marketing & Euro Bonus i SAS.

Det er tredje år i træk  SAS bliver kåret til årets bedste indenrigsflyselskab og tredje gang på fire år, at prisen for bedste charterselskab lander hos SAS.

For yderligere oplysninger:

Per Møller Jensen, VP Brand, Marketing & Euro Bonus i SAS, tlf: 3232 3290