SAS EuroBonus udvider sit program - bliver et af verdens bedste

June 15, 2010 08:00

SAS udvider sit EuroBonusprogram markant, og tilbyder de trofaste kunder en række nye fordele. Det bliver muligt at booke sit favoritsæde med point, og vælger man kun at flyve den ene vej, bliver det også muligt at booke one-way med bonuspoint. Samtidig kan SAS-billetter nu også betales med en kombination af både point og penge.”I dag tager EuroBonus et stort skridt mod at blive et af verdens bedste loyalitetsprogrammer. Vi er stolte over at kunne tilbyde vores kunder de nye muligheder. Samtidigt er vi overbeviste om, at vi kan give vores kunder en oplevelse af en langt højere grad af selvbestemmelse og fleksibilitet med deres opsparede bonuspoint”, siger Per Møller Jensen, Vice President for Brand, Marketing og EuroBonus i SAS.

SAS EuroBonus har 2,9 millioner medlemmer verden over. Med de nye fordele får de endnu mere glæde af deres optjente point.

”Intet andet flyselskab tilbyder de loyale kunder en sådan fleksibilitet og smidighed som SAS og EuroBonus nu gør.  De nye tiltag er blandt de største forbedringer i SAS EuroBonus program, siden det blev lanceret tilbage i 1992,” siger Per Møller Jensen.

Enkeltrejser på point
SAS er et af de første flyselskaber i verden, der gør det muligt for sine EuroBonus-medlemmer at købe enkeltrejser med point. Enkeltrejserne kan bookes på alle SAS Group flyvninger – inklusiv Blue 1 og Widerøe. Konkret betyder det, at en standard EuroBonus enkeltrejse kunne se sådan ud:

København – London: 12.000 point på Economy, 15.000 på Economy Extra og 18.000 på Business

København – New York: 36.000 point på Economy, 45.000 på Economy Extra og 54.000 på Business

København – Rom: 30.000 point på Economy, 40.000 på Economy Extra og 50.000 på Business.

Alle sæder med point
SAS EuroBonus-medlemmer kan nu vælge imellem alle sæder ombord – uanset klasse – og betale med point helt frem til afgang. Tidligere har der været en begrænsning på antallet af pladser. Standard Award findes fortsat med et begrænset antal pladser, men nu har medlemmerne mulighed for at købe alle SAS billetter for point. Prisen i point er afhængig af udbud og efterspørgsel på billetterne.

Kombiner point med kontant betaling
EuroBonus-medlemmer kan nu betale en del af rejsen med point og en del med penge. Det gælder alle rejser med SAS, Widerøe og Blue 1. På den måde bliver det muligt at udnytte sine bonuspoint og nå et ønsket rejsemål ved at kombinere betalingen med både point og penge.

Alle produkter er fra i dag tilgængelige på www.sas.dk/eurobonus (http://www.sas.dk/eurobonus)For yderligere information kontakt venligst:

Per Møller Jensen, Vice President for Brand, Marketing og EuroBonus i SAS, tlf: 3232 3290