SAS lanserar tredje linje mellan Skandinavien och Moskva

December 30, 2010 15:29

Den 27 mars öppnar SAS en tredje linje mellan Skandinavien och Moskva då bolaget lanserar Oslo-Moskva. Redan nu erbjuder SAS flyg till Moskva från både Köpenhamn och Stockholm. Den nya linjen kommer att trafikeras fyra dagar i veckan: måndag, onsdag, fredag och söndag.-          Moskva är en viktig affärsdestination, men också populär bland semesterresenärer, speciellt som weekenddestination. Med tre förbindelser från Skandinavien kan vi nu erbjuda svenskar ännu fler möjligheter att nå Moskva, säger Robin Kamark, kommersiell chef i SAS.

SAS flyger dagligen från Stockholm till Moskva, samt samarbetar med Aeroflot och har code-share på Aeroflots dagliga avgång, vilket erbjuder kunder två dagliga förbindelser.

För mer information eller att boka, vänligen gå till www.sas.se (http://www.sas.se/), där det som alltid garanteras 23 kilo bagage, val av säte, online check-in 22 timmar före avgång, EuroBonus poäng och 24 timmars öppet köp på alla biljetter.För mer information, vänligen kontakta:
SAS pressjour