SAS ökar avgångar till och från Ängelholm

September 10, 2010 09:00

En stark ökad efterfrågan leder till att SAS sätter in fler avgångar mellan Ängelholm och Stockholm. SAS har redan markant ökat antalet intraskandinaviska avgångar, och nu ökas även inrikesförbindelserna.-          Vi ser väldigt positiva tecken på den svenska inrikes trafiken. Det gör att vi nu sätter in ytterligare avgångar mellan Ängelholm och Stockholm. Vi tycker det känns oerhört positivt att kunna ge norra Skåne ännu fler alternativ för sitt resande till och från Stockholm, säger Robin Kamark, kommersiell chef i SAS.

Från och med den 6 september erbjuder nu SAS en lunchförbindelse alla vardagar mellan Ängelholm och Stockholm. Detta möjliggör bättre anslutningar från Ängelholm till Stockholm och vidare transfer till SAS inrikeslinjer i norra Sverige samt ut i Europa. Med denna ökning erbjuder nu SAS 54 avgångar i veckan mellan Stockholm och Ängelholm.För mer information, vänligen kontakta:
SAS pressjour