SAS vinder international pris for Euro Bonus initiativ

February 24, 2010 16:18

Med en ny service, der viser og giver inspiration til, hvordan SAS Euro Bonus medlemmer kan udnytte de point, de har optjent, har SAS vundet endnu en international pris for deres loyalitetsprogram.

MatchMe er navnet på den nye service, der hjælper EuroBonus medlemmer med at få mest muligt ud af deres point ved at give inspiration til rejser, som de kan få for det antal point, der er optjent. Nogle forslag går udelukkende på selve flyrejsen, mens andre forslag indeholder både fly og hotel- eller billeje for en eller flere personer.

SAS Euro Bonus manager Thomas Bruhn, som er idemand til det nye initiativ, fik overrakt den såkaldte Loyalty Award ved en international konference om innovation inden for Frequent Flyer Programs i Malaysia.

“Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores loyalitetsprogram, så vores kunder er tilfredse. Og vores kunder har efterspurgt denne mulighed, så nu gør vi noget ved det. Med MatchMe giver vi vores EuroBonus medlemmer en nem og overskuelig adgang til at se, hvordan de kan bruge de point, de har på kontoen lige nu,” siger Thomas Bruhn.

Samtidig er MatchMe med til at synliggøre værdien af EuroBonus-programmet på en ny måde for derigennem at motivere medlemmerne til at udnytte deres point og flyve med SAS.

“Nogle EuroBonus-medlemmer glemmer at indløse deres point til nye rejser, og dermed oplever de ikke fordelen ved at være EuroBonus-kunde. Så i en tid, hvor det er rigtig vigtigt at have loyale kunder, er det oplagt at fokusere på de fordele EuroBonus-programmet giver,” siger Thomas Bruhn.

Yderligere oplysninger:
Vice President, Brand, Marketing & EuroBonus Per Møller Jensen: +45 3232 3290