Direkte til Mallorca med SAS

September 2, 2011 14:14

Lørdag den 3.september genåbner SAS (http://www.sas.dk/?vst=true) ruten København-Mallorca. SAS flyver direkte til den spanske ferieø to gange om ugen. Fra vinterens trafikprogram er SAS det eneste selskab med en direkte rute fra København.”Vores kunder har taget fantastisk positivt imod den nye direkte rute til Mallorca (http://www.sas.dk/da/Mallorca/). Der er rift om billetterne væk fra det lunefulde skandinaviske vejr og ned til sol og varme. Derudover er gratis bagage, Eurobonus point, frit sædevalg og børnerabatter uden tvivl også med til at gøre ruten til Mallorca så eftertragtet,” siger Per Møller Jensen, Vice President, Brand, Marketing og EuroBonus.

Allerede fra marts 2012 fordobler SAS antallet af afgange på ruten, så der vil være fire ugentlige afgange fra København til Mallorca.

Fra den 3. september til den 29. oktober flyver SAS direkte til Mallorca hver tirsdag og lørdag
Fra vintertrafikprogrammet den 30. oktober flyver SAS direkte hver onsdag og lørdag
Fra sommertrafikprogrammet den 25. marts 2012 flyver SAS direkte onsdag, torsdag, lørdag og søndag

Indtil nu har SAS åbnet 14 nye ruter fra København, Oslo og Stockholm i år, og i løbet af efteråret åbner yderligere tre ruter. Når året er omme har SAS’ kunder fået 17 nye ruter at vælge imellem.

Yderligere oplysninger:

Per Møller Jensen, Vice President Brand, Marketing og EuroBonus i SAS, +45 32 32 32 90.