SAS fordobler antallet avganger mellom Stockholm og Milano

May 25, 2011 13:07

- Vi ser en positiv utvikling i det italienske markedet, og våre forretningskunder har lenge etterspurt flere avganger. Kveldsavgangen gir mulighet til å få en hel og effektiv arbeidsdag i den spennende motehovedstaden, sier Robin Kamark, kommersiell direktør i SAS.

Den nye avgangen går fra Stockholm kl 17.00 og returnerer fra Milano kl 20.30.

SAS flyr direkte fra Stockholm til fire byer i Italia. I tillegg til Milano er det Bologna, Venezia og Roma. I alt har SAS 60 ukentlige avganger fra Skandinavia til Italia.For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Knut Morten Johansen, informasjonssjef, telefon +47 95 71 92 11www.twitter.com/SAS (http://www.twitter.com/SAS) og www.facebook.com/SAS (http://www.facebook.com/SAS)

Scandinavian Airlines er Nord-Europas ledende flyselskap med over 700 daglige avganger. I 2010 transporterte SAS 22 millioner passasjerer, og ble kåret til Europas mest punktlige flyselskap for andre året på rad. SAS har en flåte på 159 fly, som flyr til 100 destinasjoner i 31 forskjellige land.