SAS lanserer ungdomspriser til Europa

May 13, 2011 10:47

SAS lanserer nå to nyheter for ungdommer under 26 år: Bookbare ungdomsbilletter til alle europeiske destinasjoner, samt last minute-billetter til hele Europa.De nye ungdomsbillettene (http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Priser/Ungdomsbilletter/?vst=true) kan bestilles opp til et år i forveien, med priser fra 520 kroner for innenriks og priser fra 570 kroner innen Europa. Tilbudene gjelder både for enveisbilletter og tur/retur.

Last minute-billettene (http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Priser/Ungdomsbilletter/?vst=true) har priser fra 420 kroner innenriks og fra 470 kroner innen Europa. Disse bestilles dagen før avreise via sas.no (http://www.sas.no/no/Tilbud-og-priser/Priser/Ungdomsbilletter/?vst=true) og er kun enveisbillett. Dette betyr at ungdom kan kjøpe både ungdomsbilletter og last minute-billetter til samtlige av SAS’ destinasjoner både innenriks og i resten av Europa. Som SAS-kunde tilbys også ungdom én gratis innsjekket bagasje, fritt valg av sete og muligheten for å sjekke inn 22 timer før avgang.

–       Vi har tilbudt forskjellige ungdomspriser på innenriks tidligere, men på grunn av etterspørselen utvider vi nå dette til alle våre europeiske destinasjoner. Det innebærer at ungdom enten kan bestille et år i forveien, eller så sent som bare noen timer i forveien hvis de velger last minute-billetter, sier Annelie Nässén, Vice President Leisure i SAS.

I tillegg til de nye ungdomsprisene kommer SAS også til å lansere en kampanje på sosiale medier i midten av mai. Der kan ungdom konkurrere om å vinne inntil en million EuroBonus-poeng. En million EuroBonus-poeng tilsvarer poeng nok til for eksempel 16 tur/retur-reiser til New York, eller 33 tur/retur-reiser til destinasjoner som London, Paris og Amsterdam. For mer informasjon om SAS Rising Stars og for å melde seg på allerede nå, gå til www.sas.no/ungdom (http://www.sas.no/ungdom).

For ytterligere informasjon, kontakt:
Kenneth Vikse
Kommunikasjonssjef