Välkommen till en webbsänd presentation av SAS koncernens kvartalsrapport (Q1)

May 2, 2011 15:15

SAS koncernen inbjuder media till en direktsänd presentation av kvartalsrapporten (Q1) tisdagen den 10 maj kl 08:30 på www.sasgroup.net (https://www.sasgroup.net/) Offentliggörandet av kvartalsrapporten (Q1) sker samma morgon kl 08.00.

I direktsändningen på SAS koncernens hemsida, www.sasgroup.net (https://www.sasgroup.net), deltar Rickard Gustafson, vd och koncernchef, samt Göran Jansson, CFO. Efter presentationen ges utrymme för en kortare frågestund. För att kunna ställa frågor måste man dock ringa in, se nedan. Det går givetvis bra att enbart följa sändningen på www.sasgroup.net, men då utan möjlighet att ställa frågor.

Webbsändning (språk: svenska)
Tisdag 10 maj kl. 08:30 (CET)
Webbsändningen kan följas direkt på SAS koncernens hemsida www.sasgroup.net (https://www.sasgroup.net/) under fliken Media Center.
För att ställa frågor direkt i webbsändningen, ring in på följande nummer:

Från Sverige: 08 505 598 53
Från Norge:  21 51 11 88
Från Danmark: 36 95 41 87

Individuella telefonintervjuer
Efter webbsändningen finns det möjlighet att boka in tid för kortare individuella telefonintervjuer med Rickard Gustafson eller Göran Jansson. Vänligen anmäl intresse till Elisabeth Manzi, e-post: elisabeth.manzi@sas.se (elisabeth.manzi@sas.se) eller telefon +46 70 997 4893.

Elisabeth Manzi
Informationschef SAS