Forhandlingene fortsetter søndag

November 18, 2012 09:32

Det har vært ført intensive forhandlinger i noen døgn. Dessverre er det ikke inngått avtale med noen foreninger enda.Forhandlingene fortsetter, og som tidligere meddelt skal det finnes en løsning før styret møtes senere i dag, søndag. På møtet skal styret beslutte om forutsetningene for å gjennomføre planen er tilstede. En full gjennomføring er betingelsen for at banker og hovedeiere stiller en kredittfasilitet til rådighet.

Det jobbes intensivt fram mot styremøtet for å komme til enighet om nye avtaler og dermed sikre SAS’ fremtid.  For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Knut Morten Johansen, informasjonssjef i Norge
Telefon: 95719211 og  e-mail: knut-morten.johansen@sas.nowww.twitter.com/SAS og www.facebook.com/SASSAS

SAS er Skandinavias ledende flyselskap (http://www.sas.se/) med daglige avganger til destinasjoner (http://www.sas.se/resmal/) i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance™ og kan sammen med 26  partnere tilby over 1300 reisemål verden over i 190 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no