Kaffe og te til alle som reiser med SAS

January 30, 2012 07:30

SAS har gjeninnført gratis kaffe og te på alle europeiske ruter, inklusive innlandsruter i Danmark, Norge og Sverige. Det nye tilbudet ble introdusert i går, 29. januar.- Gratis kaffe og te på økonomiklasse er et av våre kunders mest etterspurte produkter og vi er veldig glade for nok en gang å kunne tilby dem dette. Gjeninnføringen er i tråd med vår nye strategi 4Excellence, og er et av de første stegene mot et forbedret produkttilbud. Vi tror også at dette vil heve vår allerede all-time high kundetilfredshet, sier Rickard Gustafson, CEO, Scandinavian Airlines.

SAS tilbyr tre serviceklasser på europeiske ruter: Business, Economy Extra og Economy; et toklassesystem på interskandinaviske ruter; og Economy på alle innlandsruter i Danmark, Norge og Sverige.For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Knut Morten Johansen
Informasjonssjef
telefon 95719211SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser (http://www.sas.no/) til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 26 partnere tilby over 1000 reisemål (http://www.sas.no/reise/) i over 175 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no.