SAS åbner rute til Tel Aviv

March 29, 2012 11:00

Den 4. juni begynder SAS (http://www.sas.dk/?vst=true) at flyve direkte fra København til Tel Aviv. Ruten er en ud af 28, som SAS åbner i 2012, og den ligger i tråd med SAS strategi om at styrke tilbuddene til både erhvervs- og fritidsrejsende.”Vi oplever en stigende efterspørgsel på ruter til og fra Mellemøsten. Derfor er vi glade for, at vi nu kan give vores kunder mulighed for at flyve direkte til Tel Aviv året rundt til konkurrencedygtige priser. Tel Aviv ligger lige ud til Middelhavet, og er Israels finansielle og kommercielle centrum med fuld gang i væksten. Samtidig er der masser af kulturelle tilbud, dejlige strande og enestående arkitektur”, siger Per Møller Jensen, Vice President, Brand, Marketing og EuroBonus.
Der er afgang fra København til Tel Aviv hver mandag. Allerede i juli udvider SAS kapaciteten med yderligere en afgang om torsdagen, og fra den 28. oktober kan vi tilbyde tre ugentlige afgange.

”Der er ingen tvivl om, at en direkte rute til og fra Tel Aviv også vil trække turister og erhvervsfolk fra området til Skandinavien. Vi ser meget frem til at starte ruten, og glæder os til at byde vores kunder velkommen om bord,” siger Per Møller Jensen.

Billetterne til og fra Tel Aviv bliver sat til salg torsdag den 29. marts. SAS flyver til Ben Gurion-lufthavnen, der ligger 15 kilometer sydøst for Tel Aviv, og flyver ruten med en Airbus 319 med plads til 141 passagerer, eller en Airbus 321, hvor der kan sidde 198.

Tidsplan (lokaltider):

Mandag: CPH 13:15-TLV 18:40, TLV 19:40-CPH 23:20

Torsdag: CPH 14:15-TLV 19:40, TLV 20:40-CPH 00:20

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
Per Møller Jensen, 3232 3290