SAS avaa 45 uutta reittiä 2013

November 23, 2012 07:00

- Monet asiakkaamme valitsevat SASin niin työ- kuin lomamatkoilleen. He arvostavat mm. kattavaa reittiverkostoamme, aikaa säästäviä palvelujamme ja palkittua täsmällisyyttämme. Siksi meillä on aivan erityinen kunnia tarjota asiakkaillemme valittavaksi kokonaista 45 uutta reittiä vuoden 2013 aikana. Meillä on yhtiöistä edelleen Pohjolan suurin lentomatkatarjonta, sanoo Joakim Landholm, SASin kaupallinen johtaja.

45 uuden reitin avaaminen 2013 huomioi yksilön kokonaismatkustustarpeen, SASin tavoitteen mukaisesti.

Myynti uusilla reiteillä alkaa vaiheittain maanantain aikana 26.11.

Uudet reitit Suomesta:
Helsingistä Pariisiin, Roomaan, Prahaan, Geneveen, Östersundiin
Turusta Kittilään
Tampereelta Kittilään

Uudet reitit Ruotsista:
Tukholmasta Innsbruckiin, Pulaan, Palermoon, Cagliariin, Thessalonikiin, Tel Aviviin, Pristinaan, Alanyaan
Göteborgista Nizzaan, Pristinaan, Östersundiin

Uudet reitit Norjasta:
Oslosta Salzburgiin, Berliiniin, Budapestiin, Santoriniin, Cagliariin, Palermoon, Pristinaan, Valenciaan, Maltalle, Lissaboniin, Ateenaan, Teneriffalle, Pulaan
Bergenistä Dubrovnikiin, Antalyaan
Trondheimistä Splitiin
Stavangerista Antalyaan

Uudet reitit Tanskasta:
Kööpenhaminasta San Fransiscoon, Budapestiin, Prahaan, Biarritziin, Newcastle’iin, Cagliariiin, Palermoon, Alanyaan, Thessalonikiin, Pulaan

45 uuden reitin lisäksi SAS lisää myös vuoroja monille nykyisistä kotimaanreiteistään Skandinaviassa ja Euroopan reiteilleen vuoden 2013 aikana.

Katso myös http://www.flysas.com/fi/fi/Tarjoukset/45-uutta-reittia/Lisätietoja, ota yhteyttä:
Jukka Miettinen, VP Sales, SAS Finland, 040 844 2079
SAS mediapäivystys  +46 8 797 2944