SAS - here to serve Suomi!

November 1, 2012 07:00

SAS palaa tänään brändinä Suomen markkinoille. SAS-ryhmän kaikki myynti ja markkinointiviestintä Suomessa tapahtuu jatkossa SAS:in brändillä. Samalla SAS:in omistama lentoyhtiö Blue1 siirtyy toimintamallissaan tuotantoyhtiöksi. Lyhyesti, suomalaisasiakkaat kohtaavat jatkossa SAS:in tuotteet ja brändin ja Blue1 jatkaa Suomen reittien liikennöintiä nykyisellä laivueellaan ja miehistöllään.

Tänään avaamme myös uuden myyntikanavamme Suomessa, http://www.sas.fi/, jossa tarjoamme palvelua suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Uudistetut nettisivut selkeyttävät tarjontaa ja matkojen varaaminen on entistä helpompaa. SAS:in kansainvälinen reittiverkosto luo ainutlaatuiset mahdollisuudet matkustaa useilta paikkakunnilta Suomessa vain yhdellä vaihdolla (Tukholmassa tai Kööpenhaminassa) yli 130:een kohteeseen Euroopassa, Aasiassa ja Yhdysvalloissa. Tämän lisäksi SAS tarjoaa yhteistyössä Star Alliance -kumppaniensa kanssa 1300 matkakohdetta 190:ssä maassa ympäri maailman.

–     Olemme erittäin iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme yhtenäisen tuotteen kaikilla markkinoillamme. Suomi saa nyt selvästi näkyvämmän roolin SAS:in kohdekartalla, tarjoten uusia kasvumahdollisuuksia suomalaisyrityksille kansainvälisillä markkinoilla, sanoo Joakim Landholm, SAS:in kaupallinen johtaja.

SAS:in lennoilla hintaan sisältyy aina 23 kg lähtöselvitettävää matkatavaraa. Matkustaja voi itse valita haluamansa istuinpaikan jo 22 h ennen lähtöä. Lennoilla tarjotaan kahvia ja teetä maksutta kaikille matkustajille. Vuonna 2011 SAS nimettiin jo kolmannen kerran peräkkäin Euroopan täsmällisimmäksi lentoyhtiöksi.Lisätietoja, ota yhteyttä:

Jukka Miettinen, VP Sales, SAS Finland, 040 844 2079
SAS mediapäivystys  +46 8 797 2944