SAS och Airtours stärker samarbete

April 12, 2012 11:00

Airtours har för sommarprogram 2012 valt att förnya samarbetet med SAS. Avtalet omfattar Airtours resor från Arlanda och Göteborg till hela Europa. I samband med upphandlingen tog Airtours hänsyn till vad deras kunder efterfrågar i samband med en resa. Deras val blev SAS (http://www.sas.se) i och med flygbolagets goda service och prisade punktlighet.

-Vi har under många samarbetat med Airtours och är väldigt glada över att vi fått förnyat  förtroende inför sommaren 2012. Tack vare att vi är Europas punktligaste flygbolag kan vi spara värdefull semestertid för Airtours resenärer och dessutom kan vi lova att de får fantastisk service av mina kollegor under resan, säger Annelié Nässén Vice President Leisure Sales.

SAS och Airtours har samarbetat i ett antal år och under 2011 så flög SAS över 650 flygningar åt Airtours. Detta avtal börjar gälla från och med vecka 14 i samband med Airtours flygning till Antalya.

För ytterligare information, kontakta:

Malin Selander
Pressansvarig Sverige, SAS
Telefon: +46 70997 4065
E-mail: malin.selander@sas.se SAS är Skandinaviens ledande flygbolag med billigt flyg (http://www.sas.se/Billigt-flyg/) till resmål i Europa, USA och Asien. SAS erbjuder flest lågprisbiljetter (http://www.sas.se/) i Skandinavien, med flygpriser inom Skandinavien, SAS lågpriskalender (http://www.sas.se/sv/erbjudanden/Lagpriskalender/?WT.ac=start_lagpriskalender) ger en smidig överblick på våra inrikesflyg (http://www.sas.se/Inrikesflyg/) och utrikesflyg (http://www.sas.se/Utrikesflyg/). För mer information, besök www.sas.se.