SAS och STS Alpresor stärker samarbete

September 13, 2012 15:16

SAS EuroBonus-program, ett av Skandinaviens största lojalitetsprogram, stärker sitt samarbete med STS Alpresor. Detta betyder att kunderna kan tjäna EuroBonus Extrapoäng på paketresor med STS Alpresor.Genom SAS lojalitetsprogram EuroBonus, där nästan var tredje vuxen svensk är medlem, kan man tjäna poäng på allt från flygresor, hotell och hyrbilar till kläder. Med start nu i september så erbjuds även resenärer som bokat paketresor med STS Alpresor möjligheten att samla EuroBonus Extrapoäng. Antalet EuroBonus Extrapoäng som erbjuds när man reser med STS Alpresor varierar beroende på vilken ort man reser till och vilken typ av resa som bokas.

–          Vi har länge samarbetat med STS Alpresor och är glada över att kunna stärka och utveckla det samarbetet. Nu kan kunderna tjäna EuroBonus Extrapoäng som kan användas genom att boka flygbiljetter eller hotellnätter som vårt attraktiva EuroBonusprogram erbjuder, säger Annelie Nässen, VP Global Agent Sales, SAS.

För mer information angående SAS EuroBonus, besök http://www.sas.se/eurobonus

För ytterligare information, kontakta:

Malin Selander
Pressansvarig, SAS
Telefon: +46 70997 4065
E-mail: malin.selander@sas.seSAS är Skandinaviens ledande flygbolag med billigt flyg (http://www.sas.se/Billigt-flyg/) till resmål i Europa, USA och Asien. SAS erbjuder flest lågprisbiljetter (http://www.sas.se/) i Skandinavien, med flygpriser inom Skandinavien, SAS lågpriskalender (http://www.sas.se/sv/erbjudanden/Lagpriskalender/?WT.ac=start_lagpriskalender) ger en smidig överblick på våra inrikesflyg (http://www.sas.se/Inrikesflyg/) och utrikesflyg (http://www.sas.se/Utrikesflyg/). För mer information, besök www.sas.se.