SAS og Apollo indgår millionaftale

October 4, 2012 14:51

Apollo udvider sit samarbejde med SAS og underskriver en millionaftale for vintersæsonen. Det betyder, at Apollos kunder skal flyve med SAS fra 13 forskellige steder i Sverige, Norge og Danmark til otte forskellige destinationer i verden. Aftalen lyder på i alt 590 MSEK.I sommerperioden kunne SAS og Apollo offentliggøre en rekordstor aftale på 920 MSEK. Nu vælger Apollo igen SAS som ekstern samarbejdspartner til at flyve kunderne på ferie. I forbindelse med aftalen har Apollo især lagt vægt på SAS’ punktlighed. En anden afgørende faktor er SAS’ flåde, som gør det muligt også at tilbyde direkte flyvninger fra regionale lufthavne i Sverige, Norge og Danmark.

– Det er en selvfølge for Apollo at tilbyde vores kunder flyrejser af højeste kvalitet. Efter et langt samarbejde med SAS ved vi, at de leverer en løsning, hvor punktlighed, fleksibilitet og høj kvalitet er i højsædet, og det betyder, at vi naturligvis ønsker at fortsætte samarbejdet med SAS også i vinterperioden, siger Mats Dahlquist, COO for Kuoni Nordic.

– Vi ved hvor højt vores kunder værdsætter punktlighed, og det er naturligvis lige så vigtigt for Apollos gæster. Vi er vældig glade for, at vi fortsat har den betroede opgave at flyve med gæsterne i vintersæsonen, og vi ser frem til at byde dem velkommen ombord, siger Annelie Nässen direktør for Global Agent Sales i SAS.

Aftalen mellem SAS og Apollo omfatter over 900 flyvninger med afgange fra regionale lufthavne i Skandinavien.

For yderligere information kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35