SAS ökar trafiken i Ronneby

March 12, 2012 16:35

Från och med den 28 mars 2012 utökar SAS trafiken mellan Ronneby och Arlanda. Detta innebär att SAS, även på torsdagar, ökar upp till 10 avgångar mellan Ronneby och Arlanda.

Under torsdagar kommer SAS öka trafiken mellan Ronneby och Arlanda. De extra flygningarna, som startar den 28 mars, går mellan Ronneby och Arlanda kl 13.40 och från Arlanda och Ronneby kl 12.20.

-Vi är nöjda att vi kan öka trafiken mellan Ronneby och Arlanda. Den nya avgången blir ett bra komplement för de som flyger mellan Ronneby-Arlanda. Dessutom förbättras möjligheten att resa från Ronneby, via Arlanda, till någon av våra populära europadestinationer, säger Peter Nilsson inrikeschef på SAS.

SAS har flugit på Ronneby i 54 år. Hos SAS ingår alltid ett bagage på 23 kg helt utan avgift och man kan checka in och välja sittplats redan 22 timmar innan avresa. Ombord på SAS erbjuds frukost fram till kl 9:00 och därefter får alla passagerare kaffe eller te.För ytterligare information, kontakta:
Anders Lindström
PR chef