SAS tyvstarter Billund-billetsalg

June 28, 2012 07:00

SAS har netop annonceret en ny direkte rute mellem Billund og København samt flere afgange fra Aalborg og Aarhus. Alt dette bliver aktuelt fra august og billetterne kan nu købes – en uge før forventet og til lave introduktionspriser.Allerede fra torsdag den 26. juni kan rejsende købe billetter til SAS’ ny indenrigsrute fra Billund og til de nye afgange fra Aalborg og Aarhus. Billetterne var først planlagt til at gå i salg fra 3. juli, men kommer en uge tidligere i handlen end forventet:

– SAS har længe haft planlagt en kampagne her i slutningen af juni med billige indenrigsbilletter. Den skal rejsende fra Billund naturligvis ikke snydes for, og derfor vi åbner tidligere for salget af Billund-billetter end ventet, forklarer Per Møller Jensen, Vice President for marketing og EuroBonus i SAS.

SAS fejrer åbningen af Billund-ruten med mange billige billetter på alle danske indenrigsruter. Priser fra 499 kr. for en enkeltbillet.

For yderligere information kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35