Worldhotels är ny EuroBonus partner

March 20, 2012 15:00

Worldhotels har växt till en av världens ledande grupper av oberoende hotell, med nästan 500 hotell i 250 destinationer och 65 länder världen över. Av dessa är 18 i Skandinavien. Från och med idag kan EuroBonus-medlemmar tjäna 500 poäng vid en vistelse på ett av de fyra- och femstjärniga hotellen. De kan även dra fördelar av olika kampanjer, inklusive dubbel- och trippelpoängserbjudanden.

–          Vi är väldigt glada över att välkomna Worldhotels som en ny EuroBonus-partner. Detta ger alla våra medlemmar 500 nya möjligheter att tjäna poäng på prestigefyllda hotell världen över, hotell som vi tror kommer passa många av våra medlemmar väl, säger Mette Østergaard, Vice President, EuroBonus, SAS.

–          Vi är stolta över att starta upp vårt partnerskap med SAS EuroBonus, Med 18 fantastiska hotell i Danmark, Finland, Island, Norge och Sverige är vi välrepresenterade här i Norden. Skandinavien är en väldigt mycket viktig marknad för oss och vi är exalterade över att kunna erbjuda EuroBonus medlemmar 500 nya hotell globalt att välja mellan.”

För att fira SAS EuroBonus 20 årsjubileum, kan medlemmarna tjäna 500 poäng extra per natt (upp till 1500 extrapoäng per vistelse) på alla Worldhotels hotell framtill den 20 maj 2012. Mer information om detta erbjudande finns tillgängligt på www.worldhotels.com/eurobonus.

För mer information angående SAS EuroBonus-program, besök www.sas.se/eurobonus.För mer information, vänligen kontakta:
Anders Lindström
PR chef, SAS