Worldhotels er ny EuroBonus partner

March 20, 2012 16:04

SAS EuroBonusprogram, et av Skandinavias største lojalitetsprogrammer, ønsker i dag velkommen til en ny partner: Worldhotels. Dette innebærer ytterligere 500 hoteller rundt i verden som de drøyt tre millioner EuroBonus-medlemmene kan samle poeng hos.Worldhotels har vokst til en av verdens ledende grupper uavhengige hoteller, med nesten 500 hoteller fordelt på 250 destinasjoner og 65 land verden over. Av disse er 18 i Skandinavia. Fra og med i dag kan EuroBonus-medlemmer tjene 500 poeng ved et besøk på et av de fire- og femstjerners hotellene. De kan også dra nytte av ulike kampanjer, inklusive dobbel- og trippelpoengstilbud.
– Vi er veldig glade for å kunne ønske Worldhotels velkommen inn som ny EuroBonus-partner. Dette gir alle våre medlemmer 500 nye muligheter for å samle poeng på prestisjefylte hoteller i hele verden, hoteller som vi tror kommer til å passe mange av våre medlemmer, sier Mette Østergaard, Vice President, EuroBonus, SAS.
For å feire SAS EuroBonus 20-årsjubileum, kan medlemmene tjene 500 ekstrapoeng per natt (inntil 1500 ekstrapoeng per besøk) på alle Worldhotels hoteller fram til 20. mai 2012. Mer informasjon om dette tilbudet finnes tilgjengelig på www.worldhotels.com/eurobonus.
For mer informasjon om SAS EuroBonus-program, besøk www.sas.no/eurobonus.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Anders Lindström
PR-sjef, SAS
Tlf +46 70997 3394
E-mail: anders.lindstom@sas.se
Elisabeth Behringer
Manager PR & Communication, Worldhotels
Tlf.: +49 (0) 69 660 56 – 257
E-mail: ebehringer@worldhotels.com SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser (http://www.sas.no/) til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 26 partnere tilby over 1000 reisemål (http://www.sas.no/reise/) i over 175 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no.