Från 80-tal till Europas modernaste flygupplevelse

May 29, 2013 09:54

Två biljettklasser, nytt cafékoncept, tidsbesparande tjänster, attraktivare priser och uppgraderade lounger. SAS satsar nu offensivt för att möta behoven hos dagens och morgondagens resenärer.I början av juni är det premiär för SAS nya servicekoncept SAS Go och SAS Plus. Vi säger hej då till alla traditionella biljettklasser och välkommen till SAS Go för den som vill ha mycket – och SAS Plus för den som vill ha ännu mer.

SAS har kartlagt vad den moderna resenären värdesätter och utvecklat ett helt nytt kunderbjudande i dialog med såväl medarbetare som kunder, bland annat genom önskemål som kommit in genom communityn My SAS Idea.

Välkommen till en presentation av hur vi gör resan allt enklare för dagens och morgondagens resenärer. SAS Kommersiella chef, Joakim Landholm, finns på plats och för att beskriva det nya kunderbjudandet samt för att ge sin syn på var SAS står i dag och ambitionen framåt. Även andra personer som har arbetat med att utveckla det nya kunderbjudandet deltar för att svara på era frågor.

Tid: Måndag den 3 juni 13.00 – 15.00

Plats: SAS uppgraderade Lounge. Vi möts vid Seven Eleven i ankomsthallen på terminal 5 kl 12.30. (Glöm inte att ta med pass eller ID-kort).

Program: Presentation av resenärens behov 2013, det nya kunderbjudandet och SAS fortsatta resa. Provsmakning av det nya cafékonceptet, test av My SAS Idea och SAS app.

Anmälan senast den 1 juni till Malin Selander på malin.selander@sas.se. Vid anmälan vänligen uppge namn, personnummer och telefonnummer. (Personnummer behövs för att få access till säkerhetsområdet på Arlanda.)

För ytterligare information, kontakta:

Malin Selander
Pressansvarig Sverige, SAS