Helt ny rejseoplevelse med SAS i Europa

May 29, 2013 11:40

To billetklasser, nyt cafékoncept, tidsbesparende tjenester, attraktive priser og nyistandsatte lounger. SAS satser offensivt for at imødekomme behovet hos dagens og morgendagens rejsende.

I starten af juni er der premiere på SAS nye servicekoncept SAS Go & SAS Plus. Vi siger pænt farvel til de tre traditionelle billetklasser og velkommen til SAS Go, til dem der vi have meget, og SAS Plus til dem, der vil have endnu mere.

SAS har kortlagt, hvad den moderne rejsende sætter pris på og har på den baggrund udviklet et helt nyt tilbud til kunderne. Det er sket i dialog med såvel medarbejdere som kunder, blandt andet gennem ideer og ønsker på SAS’ community My SAS Idea.

Vi inviterer i den anledning til et pressebrief, en præsentation af, hvordan SAS vil gøre rejsen enklere for vores kunder. SAS’ arkitekt bag SAS Go & SAS Plus, udviklingsdirektør Philip Wågnert, kommer og fortæller om indholdet. Koncerndirektør Flemming Jensen kommer og givet sit syn på, hvor SAS står i dag og ambitionen fremadrettet.

· Tid: Mandag den 3. juni kl. 13.00-15.00
· Sted: SAS Lounge i Københavns Lufthavn. Mød op ved havnekontoret i Terminal 2 kl. 12.45 (husk at tage id med i form af pas eller kørekort).
· Program: Præsentation af rejsendes behov anno 2013, SAS nye servicekoncept samt SAS fremover. Prøvesmagning af nyt cafékoncept, fremvisning af nyistandsatte lounge.

Tilmelding senest den 31. maj til Trine Kromann-Mikkelsen på trine.kromann-mikkelsen@sas.dk eller 3232 2319.