SAS flyger direkt mellan Göteborg och Åre Östersund

October 10, 2013 14:20

–       Många av våra kunder i södra Sverige vill besöka svenska fjällen på sportlovet. Därför är jag mycket glad att vi även i år kan förenkla resan för våra kunder i Skåne och Göteborgsregionen genom att erbjuda direktflygningar, säger Annelie Nässén, Försäljningsdirektör på SAS.

Direktflyget från Göteborg avgår 8 februari med retur 15 februari. SAS flyger även flera gånger dagligen till Åre Östersund från Stockholm Arlanda. Läs mer om avgångs- och ankomsttider här (http://www.sas.se/erbjudanden/erbjudanden-/are/?vst=true) på www.sas.se
SAS erbjuder (http://www.sas.se/allt-om-resan/) alltid 23 kg incheckat bagage helt utan avgift. Redan 22 timmar innan avresa kan man välja sin sittplats, och ombord erbjuds frukost fram till kl 9:00 och därefter så serveras kaffe eller te till alla ombord.
För ytterligare information, kontakta:
Malin Selander
Pressansvarig, SAS
Telefon: +46 70 997 40 65
E-mail: malin.selander@sas.seSAS är Skandinaviens ledande flygbolag med billigt flyg (http://www.sas.se/Billigt-flyg/) till resmål i Europa, USA och Asien. SAS erbjuder flest lågprisbiljetter (http://www.sas.se/) i Skandinavien, med erbjudanden inom Skandinavien. SAS lågpriskalender (http://www.sas.se/sv/erbjudanden/Lagpriskalender/?WT.ac=start_lagpriskalender) ger en smidig överblick på våra inrikesflyg (http://www.sas.se/Inrikesflyg/) och utrikesflyg (http://www.sas.se/Utrikesflyg/). SAS är medlem i Star Alliance. För mer information, besök www.sas.se.