SAS hædret som bedste flyselskab

October 10, 2013 06:00

Danish Travel Awards blev uddelt onsdag den 9. oktober, og SAS modtog i år prestigeprisen ”Bedste europæiske flyselskab” og ”Bedste charterflyselskab”.  Kunder og rejsebranchen udpeger vinderne, og priserne vækker stor glæde hos SAS efter et begivenhedsrigt år.- Jeg er utrolig beæret over, at kunderne og rejsebranchen hædrer os et år, som ikke alene har været begivenhedsrigt for selskabet og medarbejderne, men hvor vi også har gjort fundamentale ændringer og forbedringer af vores tilbud til kunderne med SAS Go og Plus, siger SAS’ vice adm. dir. og koncerndirektør HR- og Kommunikation Henriette Fenger-Ellekrog, som modtog priserne for SAS.

– Jeg ser prisen som en anerkendelse af den fornyelsesrejse, som SAS er på, og jeg vil gerne rette en stor tak til vores kunder, som viser os tilliden, og til vores medarbejdere, som har været med til at give kunderne de gode oplevelser.

SAS introducerede i juni et nyt servicekoncept og skiftede Business Class, Economy Extra og Economy Class ud med Go & Plus. Denne offensive satsning på en mere moderne rejseoplevelse afspejler kundernes behov for enkelthed og smidighed på rejsen.

Bedste charterflyselskab
For sjette gang på syv år modtager SAS prisen ”Bedste charterflyselskab”. SAS’ charterflyvninger sker i samarbejde med rejsearrangørerne, og i 2013 har SAS blandt andet indgået omfattende aftaler med Apollo.

– Vi sætter stor pris på vores mangeårige partnerskab med rejsearrangørerne. De og deres kunder efterspørger mange afgange og et stort udvalg af destinationer – og gerne fra mange regionale skandinaviske lufthavne. Det kan vi levere sammen med punktlighed og det velkendte høje serviceniveau hos SAS, siger Henriette Fenger-Ellekrog.

For yderligere information kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35