SAS lanserer nye ruter for 2014

November 21, 2013 08:30

SAS har i dag annonsert de første syv nye rutene fra 2014-programmet. Fra slutten av mars vil SAS åpne rutene Oslo-Aberdeen, Oslo-Edinburgh, Oslo-Aalborg, Oslo-Chania, Stavanger-Edinburgh, i tillegg til Stockholm-Visby og Copenhagen-Leeds Bradford. De nye rutene gjenspeiler behov og ønsker hos de reisende.

“- SAS tilbyr flere destinasjoner og hyppigere avganger enn noe annet skandinavisk flyselskap, og vi vi fortsette å investere i vårt kundetilbud framover. Nye ruter til nye destinasjoner med flere ukentlige avganger, eksempelvis fra Oslo og Stavanger til Aberdeen og Edinburgh, vet vi er attraktivt – spesielt for et næringsliv med økt aktiviet i Skottland”, sier Eivind Roald, konserndirektør for Salg & Marked i SAS.

De nye rutene vil være i salg fra torsdag 21. november 2013. SAS vil lansere sitt fulle sommerprogram, inkludert ruter for høysesong, mandag 25. november.

Nye ruter 2014 (helår):

Fra Norge:

· Oslo til Edinburgh (10APR-11OCT)
· Oslo til Aalborg (start 30MAR)
· Oslo til Aberdeen (start 31MAR)
· Oslo til Chania (12APR-11OCT)
· Stavanger til: Edinburgh (10APR-11OCT)

Fra Sverige

· Stockholm til: Visby (start 30MAR)

Fra Danmark

· København til: Leeds Bradford (start 31MAR)
· Aalborg til: Oslo (start 30MAR)