SAS og Thai udvider samarbejdet

March 5, 2013 07:00

Fra den 8. april udvider SAS og Star Alliance partneren Thai Airways det nuværende codeshare-samarbejde til også at inkludere København-Bangkok, Oslo-Bangkok og Stockholm-Bangkok. Dette sker i tillæg til de nuværende codeshare destinationer i Thais regionale netværk i Asien og SAS’ netværk i Europa.– Vi er rigtig glade for at tage næste skridt i samarbejdet med Thai Airways. Bangkok og Thailand i øvrigt er vigtige destinationer for både fritids- og forretningsrejsende, og vi ser nu frem til at kunne tilbyde vores kunder flere og bedre muligheder for at rejse dertil fra hele Skandinavien, siger koncernchef Rickard Gustafson, SAS.

Med den nye codeshare-aftale forbedrer SAS tilbuddet kunderne, som får flere direkte afgange at vælge mellem og mulighed for samtidig at optjene EuroBonus-point. Billetter kan bookes fra 5. marts.

Thai flyver en dagligt mellem København og Bangkok, og i sommerperioden vil antallet af afgange blive øget med to, henholdsvis fredag og søndag hvor der således vil være to daglige afgange.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35