SAS øker kapasiteten mellom Stavanger og Stockholm

January 15, 2013 11:00

Det blir enda enklere å forflytte seg mellom Stockholm og Norges oljehovedstad Stavanger når SAS fra og med 1. april 2013 setter opp tre nye direkteruter mellom de to byene.– Det er med stor glede at vi nå tilbyr flere ruter mellom Stavanger og Stockholm. Det er mange som reiser i forbindelse med den oljerelaterte virksomheten i Stavanger, og dette vil gjøre det enda enklere ettersom de nye rutene er lagt til morgen- og ettermiddagstrafikken, sier Eivind Roald, salgs- og markedsdirektør i SAS (http://www.sas.no).

Med to nye direkte rundtur på hverdager en ny direkte rundtur på søndager åpnes det også for nye connections fra Finland til Stavanger via Stockholm, samt nye connections fra Stavanger til svensk innenriks.

Enkelte tilpasninger vil bli gjort i påske- og sommerprogrammet.For ytterligere informasjon, vennligst kontakt SAS presseavdeling
Telefon: 95718800 SAS er Skandinavias ledende flyselskap med billige flybilletter (http://www.sas.no/lavpriskalender/) til destinasjoner (http://www.sas.no/reise/) i Europa, USA og Asia. SAS tilbyr flest lavprisbilletter i Skandinavia med flypriser internt i Skandinavia. SAS’ lavpriskalender gir et smidig overblikk på både innenriksfly og utenriksfly. SAS er medlem av Star Alliance. For mer informasjon, besøk www.sas.no.