SAS on solminut codeshare-kumppanuuden Turkish Airlinesin kanssa

April 17, 2013 08:00

SASin asiakkaat voivat tästä päivästä alkaen varata Turkish Airlinesin liikennöimiä lentoja SK-lentotunnuksilla osoitteesta www.sas.fi (tai matkatoimistosta). Suorat lennot Istanbuliin lennetään Helsingistä, Tukholmasta, Kööpenhaminasta, Oslosta, Aalborgista ja Billundista. Istanbulista on erinomaiset jatkoyhteydet edelleen Ankaraan, Antalyaan, Bodrumiin, Dalamaniin ja Izmiriin. Turkish Airlines lisää myös omat lentotunnuksensa yli 20 kohteeseen Skandinaviassa ja Suomessa.

”Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme julkistaa codeshare-sopimuksen Turkish Airlinesin kanssa. Sekä matkailu että kauppa Skandinavian maiden ja Turkin välillä on kasvanut kaksinumeroisin luvuin viime vuosina, ja olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaillemme hyvät yhteydet Istanbulin kautta kaikkiaan kuuteen kohteeseen Turkissa.”, Joakim Landholm, SASin kaupallinen johtaja sanoo.

SASin asiakkaat voivat myös ansaita EuroBonus-pisteitä kaikista Turkish Airlinesin lennoista, koska molemmat lentoyhtiöt ovat Star Alliancen jäseniä.

Istanbulista Turkish Airlines liikennöi kolmea päivittäistä lentoa Kööpenhaminaan ja Tukholmaan, kahtatoista viikoittaista lentoa Osloon ja Helsinkiin, kymmentä viikoittaista lentoa Göteborgiin ja kolmea viikoittaista lentoa Aalborgiin/Billundiin. Yhteensä tarjolla on lähes 80 viikoittaista lentoa Istanbulin ja Pohjoismaiden välillä.

Lisätietoja, yhteydenotot:

SAS press office +46 8 797 2944