SAS udvider Billund-Oslo

December 21, 2013 09:00

SAS udvider ruten mellem Billund og Oslo fra en til to daglige afgange.Fra den 30. marts lægger SAS yderligere afgange til Oslo fra Billund i trafikprogrammet. Det sker i forbindelse med at SAS forlænger sit gode samarbejde med Cimber, som skal flyve ruten med en ATR med 68 sæder. Med undtagelse af lørdag flyver SAS to gange dagligt, morgen og eftermiddag, og om søndagen en gang dagligt, eftermiddag.

Afgangstiderne er planlagt ud fra det behov, som forretningsrejsende har for morgen- og eftermiddagsafgange. SAS forventer dog også efterspørgsel fra fritidsrejsende fra Billund og omegn, som vil besøge Oslo, eller nordmænd, som skal en tur i Legoland eller nyde Midt- og Sønderjyllands mange attraktioner.

Billetsalget starter 8. januar 2014.

Tidstabel
Billund-Oslo: mandag-fredag kl. 6.10 og 16:50, søndag kl. 16:50
Oslo-Billund: mandag-fredag kl. 9.45 og 18.40, søndag kl. 18.40

For yderligere information kontakt venligst:
SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35SAS er Skandinaviens førende flyselskab (http://www.sas.dk/) med daglige afgange til populære destinationer som London (http://www.sas.dk/London/fly/), Amsterdam (http://www.sas.dk/Amsterdam/fly/) og Paris (http://www.sas.dk/Paris/fly/). SAS er medlem af Star Alliance (http://www.staralliance.com/en/) ™, og sammen med vores 27 partnere flyver vi til over 1300 destinationer på verdensplan i 195 lande.