SAS Fast Track åpnet på Bergen lufthavn

August 29, 2014 08:00

SAS åpnet nylig Fast Track på Bergen lufthavn, Flesland, og styrker med dette tilbudet til sine kunder om en enklere og mer effektiv reise.

SAS Fast Track er en av mange fordeler SAS-kunder kan benytte seg av, og den nye sikkerhetskontrollen med Fast Track på Bergen lufthavn gir dermed muligheten for en raskere vei til flyavgangen.

“Vi er svært glade for at vi nå kan tilby Fast Track til våre reisende fra Norges nest største by og på de mange avgangene SAS har fra Flesland. Våre kunder er opptatt av servicefordeler og tidsbesparende tjenester, og nettopp fast Track er et av våre viktigste tilbud til våre reisende”, sier Snorre Andresen, produktsjef i SAS.

Bare i løpet av det siste året har SAS styrket sitt tilbud til reisende i og til/fra Norge vesentlig, blant annet ved åpning av Fast Track og lounge for innenriksreisende ved Oslo lufthavn, samt etablering av Fast Track i Stavanger, Trondheim og nå Bergen.

SAS Fast Track er åpen for reisende med SAS Plus-billett og kunder med EuroBonus Gull- og Diamantkort som reiser med SAS, Widerøe eller Star Alliance.

Les mer om Fast Track her: www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/fast-track/