SAS igen hædret som bedste flyselskab

October 8, 2014 08:00

Danish Travel Awards blev uddelt onsdag den 8. oktober, og SAS modtog i år prestigepriserne “Bedste europæiske flyselskab” og “Bedste interkontinentale flyselskab”. Kunder og rejsebranchen udpeger vinderne, og priserne vækker stor glæde hos SAS.

– Kunderne vil SAS og anerkender med disse priser vores produkt og den indsats vores medarbejdere gør hver dag for at sikre en enkelt og god rejseoplevelse, siger koncerndriftsdirektør Flemming Jensen.

Årets prisuddeling er den tyvende i rækken. Sidste år blev SAS også kåret som bedste europæiske flyselskab. Prisen som bedste interkontinentale flyselskab er ny for SAS.

– Jeg vil gerne rette en stor tak til vores kunder, som viser os tilliden, og til vores medarbejdere, som har været med til at give kunderne de gode oplevelser. Jeg ser priserne som en kvittering for, at vi i løbet af året har leveret en høj punklighed og regularitet, at vi hele tiden kommer med forbedringer til rejsen og oplevelsen i lufthavnen, og at SAS tilbyder markedets bedste loyalitetsprogram, siger Flemming Jensen.

SAS har det sidste halve år oplevet en positiv udvikling med konstant stigning i antallet af passagerer ombord. Juli, august og september var alle tre rekordmåneder med 2,6 til 2,7 millioner rejsende hver måned.

For yderligere information kontakt venligst:

SAS’ presseafdeling på telefon 32 32 31 35