SAS’ første Cafè Lounge åpnet i Trondheim

April 27, 2015 10:03

SAS åpnet første Cafè Lounge ved Trondheim lufthavn mandag 27. april, og med dette får SAS’ frekvente reisende nyte godt av det etterspurte tilbudet også på Værnes.

Innenriksloungen på OSL, som har vært i virke siden mai i fjor, har blitt svært populær og er meget godt besøkt. Nå utvides tilbudet med Cafè Lounge i Trondheim, og 26. mai åpnes en tilsvarende også i Tromsø.

– Vi gleder oss sammen med våre kunder over at vi nå kan lansere nok et etterspurt produkt, SAS Café Lounge. Fast Track, som gir hurtigere passering gjennom sikkerhetskontrollen, er høyt verdsatt blant de som flyr, og den ekstra bekvemmeligheten som loungetilbudet gir, oppleves både nedstressende og servicevennlig, og er utviklet spesielt for de som reiser ofte, sier konserndirektør for kommersiell virksomhet i SAS, Eivind Roald

SAS Cafè Lounge i Trondheim er på ca 100 kvadratmeter. Her kan de reisende nyte godt av gratis trådløst internett, servering av drikke og enkel mat, lese aviser og magasiner, og lade pc-er, mobiler og annet elektronisk utstyr.

Passasjerer som reiser med Plus-billetter, og/eller er i besittelse av et EuroBonus Gold og Diamond kort har adgang til Cafè Loungen, som ligger strategisk plassert ved utgang 30 på Værnes.

Virtuell rundtur i SAS Lounge med Google Street View

Nå kan du se og utforske SAS-loungen i Københavns lufthavn med Google Street View. Nylig presenterte SAS muligheten til å utforske de nye kabinene på langruteflyene med Google Street View, og nå lanseres den samme muligheten for loungen i København. De virtuelle besøkende får se alle detaljene i den populære loungen, blant annet de områdene som er innrettet for at de reisende kan sitte og jobbe, matbuffeten, barnehjørnet og det eksklusive området for reisende på Business.

Se her for å på oppdagelsesferd i SAS Lounge i København: http://www.sas.no/loungestreetview

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
SAS presseavdeling på telefon + 47 64 81 88 00